Tuto důležitou informaci by mÄ›l mÃt na pamÄ›ti každý zaÄÃnajÃcà podnikatel.
Ochranná známka obchodnÃho jména firmy, nebo produktů, které firma nabÃzÃ, patřà k záštitám každé firmy. ZákaznÃk je s VaÅ¡imi produkty spokojen? V pořádku. UrÄitÄ› si produkty opÄ›t koupÃ. Už hledá jen znaÄku, pod kterou jsou produkty prodávány. Nebudete-li ji mÃt ale zaregistrovanou, pak produkty pod stejnou znaÄkou může prodávat i konkurenÄnà firma. To chcete? Chcete, aby ziskem oplývala firma, pro kterou jste Vy investovali do prezentace svých produktů? Jistěže ne.
Investujte do duÅ¡evnÃho vlastnictvÃ
RozhodnÄ› se vyplatà podstoupit kroky, které vedou k registraci ochranné známky pro VaÅ¡i firmu. Vyplatà se i investice, kterou do tohoto procesu vložÃte. PÅ™ece chcete, aby zisky zůstaly ve VaÅ¡Ã firmÄ›. Dáte tÃm stopku vÅ¡em konkurenÄnÃm firmám. U své znaÄky můžete použÃt symbol ®, který jasnÄ› dává vÅ¡em konkurenÄnÃm firmám najevo, že VaÅ¡e produkty jsou zaÅ¡tÃtÄ›ny. Důležitost takové záštity nenà vůbec pÅ™edmÄ›tem žádné diskuze. O tom se prostÄ› nediskutuje.